fredag 25 maj 2007

Snabbscrappat!

Jag har snabbscrappat! Det tog ca en timme och det inkluderade att välja foton, papper, skapa och montera. Utmanade mig själv att scrappa i rött för det tycker jag är svårt. En helt okej sida blev det av det. Och jag är lika upprymd som jag brukar vara när jag är klar. Scrapping gör mig lycklig, glad och nöjd med livet.


*Soffpotatis*
Foton från april när sonen tittar på Pippi.
Röd Bazzill.
Chipboardalfabett från American Craft (giftbox).
Cut-outs från SassaFrassLass.
Rub-ons från Three bugs in a rug.
Utklippta cirklar från papper från American Crafts.

6 kommentarer:

Malin sa...

Haha vilken bra titel!!!
Å vilket mysigt pappersval!!!
Å soffpotatisen själv e lika söt soma alltid!!

Flaggar för nytt jag med i bloggen;)

Anonym sa...

Men hallå, den är ju skitsnygg! Heja snabbisen! Kram
Annika

Anonym sa...

SÅÅ söt!:-p Jättesnyggt scrappat!

m sa...

SÅ fin! Det går ju utmärkt att snabbscrappa, eller hur?

Swirlen har jag köpt på Magdas, det är Rusty Pickle!

Karoline Sigoldson sa...

Jag håller med, den är jättefin. Så sköna färger!
Snyggt med cirklarna.
:-)

Anonym sa...

Åhh...denna fina på en timme??? Det skulle jag aldrig klarat men sen och andra sidan så är jag vääääldigt långsam när jag scrappar!! Kanonfint med cirklarna och den lilla soffpotatisen är ju bara sååå söt! /Linda