måndag 25 juni 2007

Happy days!

I onsdags fick jag reda på att jag hade klarat min tenta. Jag blev så himla glad!!! Jag var övertygad om att jag hade kört, men det hade jag alltså inte. Vilken lycka! Firade med cider på uteservering med en god vän.

I torsdags besökte jag en viss hemsida och fick årets chock. Jag tror ärligt att jag blev gladare av det besöket än av tentaresultatet dagen innan. En liten scrappingframgång kan jag väl säga. Men mer än så vill jag inte avslöja ;-)

Kram på er där ute!

PS: Dra inte för stora växlar av det här nu. Såååå himla fantastiskt är det inte. Bara hur kul som helst :-) Och NEJ, inget DT-uppdrag :-)

9 kommentarer:

Malin sa...

VAAAAAAAAA Berätta NU GENAST!!!!!!!
Blir ju så nyfiken så man blir galen här!!!!

Å ja just det grattis till tentan med ;)

Scrapsystrar sa...

Instämmer med föregående talare. Berätta!:-)Har man sagt A.... Grattis till tentan by the way. Kram ÅsaB

Anonym sa...

Berätta berätta, såå nyfiken!! Grattis iallafall, det är säkert nåt om vilken grymt bra scrappare du är! För det är du ju!

Kram
KatarinaS

Anonym sa...

halllåååå jag dööör ju av nyfikenhet!!!!

grattis till tentan!!

kramar

m sa...

Grattis till tentaresultatet. :-) Alltid roligt att klara tentor... men vad är det för annat roligt du pratar om... A.. B ja, du vet. ;-)

m sa...

Hur har du förresten gjort för att få ett nytt fönster att öppnas när folk ska kommenetera?

Å har du sett min kommentar i ditt förra inlägg? ;-)

m sa...

Men, jag troooor att jag anar vad det handlar om.

Scrapsystrar sa...

Det är bra att du har vett att skämmas iallafall! :-)
Jag fattar fortfarande ingenting trots ledtrådar...:-(
Ha en go dag på jobbet!!
Kram
Katarina

m sa...

Nu anar jag ännu mera vad det är och de misstankar jag hade innan är näst intill bekräftade... :-)

Inboxar dig på fl om min teori om vad det kan vara...