söndag 3 juni 2007

Scrap istället för plugg!

Idag körde jag iväg sambo och barn hemifrån för att jag skulle kunna sitta och plugga hela dagen. Det resulterade i en dubbelLO :-o Tydligen krävdes en trist EU-bok för att jag skulle få scrappat de snart ett år gamla födelsedagskalaskorten. Skönt att ha det gjort iallafall! Nu får jag bara hoppas att sambon inte läser min blogg ;-)

Det blev inget mästerverk och jag tycker dubblar är svåra att göra. Men den blev informativ med mycket bilder och det kändes viktigt. Sitt första kalas upplever man bara en gång ;-)

*Ditt första kalas*

7 kommentarer:

Erica sa...

Själv tycker jag så här i efterhand att jag borde rundat hörnen på alla smårutor, på stora fotot samt på stora fotomattan. Detta för att bokstavsstickersen är rundade. Sen skulle huvudfotot varit större. Chalk hade suttit fint, vilket jag fick tips om. Och kanske en mer 3D-rubrik istället för de platta "Kalas-stickersen"?

Anonym sa...

Så himla fin! Det är så snyggt med en massa små foton varvat med mönstrat papper! Jag tycker det är snyggt som det är... möjligtvis så kunde det stora fotot varit en aning större!/ Linda

(Favvis)Maria sa...

Härliga färger! Å så fina papper på den nedersta!

ha d bra!

jenn79 sa...

Jag gillade den starkt din dubbel. och framför allt hur du gjort med de små fotona! Kul idé :-) *lägger på minnet*

För att komma med en annan åsikt en du själv har så hade det kankse vart snyggt att följa upp "pappers-rutorna" på andra sidan oxå, en lång under texten och en udner rubriken, om du är med på vad jag menar :-)

Scrapangel sa...

Oj vad mkt fint du skapat, jag dreglar också över swirlsen som tog slut... de blir nog jättefina på någon LO!

Malin sa...

Jättefin:) Å måste oxå få scrappat lillskruttans födelsedagsbildersnart!!!!
Håller med Jen om att det hade vart snygt att ha några rutor på första sidan oxå så hade det blivit lite mer helhet i hela LO:N:) Gillar färgerna å pappersvaln *kjam*

Ann Parknert sa...

Gillar att du använt små papper och satt "som fotona". Finstämt. Det viktigaste med kalas (i LO-världen alltså) är ju att beskriva hur det var så man kommer ihåg det och det har du lyckats med tycker jag!