tisdag 5 juni 2007

Liftutmaning!

En LO gjord efter en liftutmaning på FL. Jag blev väldigt nöjd med resultatet men konkurrensen var stenhård och jag fick inte så många röster. Lägger ut den på bloggen trots att utmaningen inte riktigt är klar *busig*. De som möjligtvis är här inne och kikar har ju ändå redan röstat :-)

Fotot är på sonen och hans älskade farfar. När farfar är i närheten så är det bara han som gäller.
*Det är något speciellt med farfar*
CS från Bazzill. Mönstrat från BG. Chipboardhjärtan från AC. Chipboardalfabet från Panduro. Rub-ons från Three bugs in a rug. En svala utklippt från en overlay. Tag från Panduro. Garn.
Övrigt: Sydd med maskin, doodling, datorutskrift, chalkad

6 kommentarer:

Anonym sa...

Jodå, den såg jag direkt att det var din; man känner ju igen barnen numer...tycker den är underbar och förmedlar en så härlig känsla av generationsumgänge! Kramen
Annika

Anonym sa...

Jag tyckte iaf att denna Lo var supersöt :-D

Karoline Sigoldson sa...

LO:n är jättefin!
Och vilka supersnygga hjärtan!
:-)

Scrapangel sa...

Den var jättefin den här LOn, 'trots' hård konkurrens?

Malin sa...

Å vilken suprfin!!
Kul med en rosa sida till ett "grabb tema :)

Anonym sa...

Åh, var den din? En av mina tre favoriter i utmaningen :-D