lördag 16 juni 2007

Lördagsscrapping

Sambon är iväg och spelar poker och jag har ägnat lördagskvällen åt scrapping. Skulle egentligen bara sortera papper men så bidde det en LO iallafall.

FAMILY fick den heta och fotot är från vår lilla familjs ettårsdag. Exakt ett år tidigare föddes vår lilla son och därmed vår lilla familj.

*Family*
Chipboardhjärtan från AC. Journalingclearstamps. Ghostclock från Heidi Swapp. Rubrik från Panduro. Spets från sydskåning i RAKpresent. Metallhjärtan från Papeterie. Symaskin och Soufflépennor.

8 kommentarer:

Jag... sa...

Aaw!! Jättesöt!!

m sa...

Vilken fin! Gulligt hjärtanpapper. Vad är det för nåt?

Claudia79 sa...

FIN!!!! Så mysig!

m sa...

Filtblommorna är alliho från Prima. Fick ju en stooor låda när jag vann på Minneskatten. Den finns att köpa där. :-)

Anonym sa...

Jättefin! Fotot är så fint och du har lyckats med att INTE ta fokus från det, tycker jag.

//Katarina

Anonym sa...

Vilken härlig LO, superfint foto! Gillar att du sytt längs kanterna på det mönstrade pappret. Och så var det ett synnerligen fint spetsband! ;-) :-D

Anonym sa...

Gillar LO:n massor...
Och den som var med på swescrap är ju heelt underbar!
:-)

Anonym sa...

Vilket härligt foto! Och layouten är väldigt fin till det svartvita. Sen kommer jag nog sno idén med att ha olika färger i rubriken på det viset. Snyggt! Kram ÅsaB