tisdag 26 juni 2007

Publicerad i Scrapbooking mm

Jag håller med er, har man sagt A får man banne mig säga B. *skäms*

Helt sjukt men min LO är på omslaget på nästa nummer av Scrapbooking mm!!! :-o Det var en total överraskning och jag fick reda på det av en slump när jag gick in på sidan. Jag visste att min LO skulle vara med i numret, men att hamna på omslaget har jag inte ens drömt om. Vilken ära och vilken tillfredställelse! Och tänk att min lille plutt är förstasidestoff ;-) :-D

För visst får man lov att vara glad och stolt?

16 kommentarer:

Anonym sa...

ville inte säga för mycket i träsket men jag la ju in länken å försökte få någon att fatta :-D

Scrapsystrar sa...

GRATTIS!! Du är grym!!
Jag sa till syrran att jag inte trodde det var lille killen på bilderna. Kände inte riktigt igen honom, men det är klart att man ser ju inte så bra.
Åh, vad roligt alltså!!:-)

Scrapsystrar sa...

Oj, glömde skriva att det var jag.
Kram
Katarina

Scrapsystrar sa...

Återigen, grattis, från systern som hade rätt!:-) Du är grym! E superglad för din skull. Nu ska bara det där numret komma ut i handeln också så att du kan signera omslaget åt mig. ;-) Kram ÅsaB

Miss Marie sa...

Grattis! Vad roligt det måste vara! :)

Sofie sa...

WOW!! Vilken grej! Grattis!!! Måste kännas fruktansvärt bra.

Anonym sa...

OJ, vilken ära! Grattis grattis - det är du verkligen värd!
Kram

m sa...

Ja, det var ju det jag visste vännen! Superdupercoolt!

Karoline Sigoldson sa...

Grattis! Skitkul ju! Vilken glad överraskning...
Och grattis till tentan också...
:-)

Anonym sa...

Gud vad skoj, den ser ju verkligen jättefin ut.

Föresten:

Du har blivit utmanad, se min blogg för info :)

Jo sa...

Å vad kul!! Grattis!
Kram Jo

Unknown sa...

Grattis! Så himla roligt :-)!

Erica sa...

Tusen tack för alla grattisar. Ni är så gulliga!!!

Theresa/Tette sa...

Men Grattis! Jätteroligt! Ska kika på framsidan så fort jag får tag i tidningen!

Örnen sa...

Stort Grattis!!!!

Anonym sa...

Mn åhhh vad häftigt!!! Grattis, jättekul!! Nu får vi verkligen hoppas att tidningen kommer snart också!!