torsdag 14 juni 2007

Publicerad på SWE-scrapbloggen!!!

Scrappade en LO i brunt, beige och turkost efter en utmaning på SWE-bloggen. Idag blev den publicerad. JÄTTEKUL!!! Det roligaste av allt var att min kompis KatarinaS också blev publicerad! Det var första gången hon skickat in en LO och det var jag som övertalade henne. Nu kanske hon får blodad tand av egokicken och skickar in hej vilt i fortsättningen :-)

Här kommer mitt bidrag:

*Jag önskar dig...*
Listan är inte komplett eftersom jag inte ville stresskriva något. Jag har fyllt på med "ett gott humör" också.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Superfin LO! Och heja dig som övertalade syrran att skicka in sin LO också.:-) Är både imponerad och avis på er just nu.;-) Kram ÅsaB

Anonym sa...

Wow!! Den är verkligen helt underbar! Älskar att filtblommorna ger en mjukare känsla! Lo:en är kärleksfull!! /sosofofie

Anonym sa...

jättesöt!!!

Nja här e sådär, orkar inte skriva men saker e lite jobbiga just nu :(
Ville bara säga att SA paketet kom idag!
Stor kramis / Malin

(Favvis)Maria sa...

åhh.. jättefin LO! Gillar brunt och turkost tillsammans..!

ha d bra!

Unknown sa...

Grattis till publiceringen! Förstår att de valde din, den är verkligen jättefin :-)

Theresa/Tette sa...

Vilken helt super fin LO! Oh, jag älskar de här fägerna också.