torsdag 21 juni 2007

Skön sommar!

Jag önskar er en skön midsommar!!!

*Skön sommar*
Kort som jag snabbt fick slängt ihop till sonens fröknar till sommarfesten på dagis. Jag tycker de blev ganska fina i all sin enkelhet. Min scrapkompis Malin är en av sonens fröknar så jag vet att kortet blir extra granskat och uppskattat. Eller hur Malin? ;-)

Jordgubben är stämplad med magnolias chokladdoppade jordgubbe. Gjorde dock om den lite eftersom jag inte tyckte det passade med choklad. En av gubbarna är utklippt och fäst med 3D-kuddar. Färglagt med Tildapennor. Skön sommar är stämplat med clearstamps. Kortet är utskuret från vanligt Bazzill Bling.

8 kommentarer:

Jo sa...

Vad fint!! Det blev säkert uppskattat.

Anonym sa...

Absolut granskat å synat in i sömmarna ;) Å alldeles underbart fint!
Tack så väldigt mycket för den fina blomman å det superfina kortet!!
/ Malin

Anonym sa...

Vilka snygga och mysiga kort. Får lite Carl Larsson-feeling när jag ser dem.:-) Kram ÅsaB

Anonym sa...

Åh, vad fina de är! Kan förstå att de tog sin tid att färdigställa. Kul att de inte är de vanliga vikkrten sm jag själv ALLTID kör med. ;-)
hoppas du haft en jättefin midsommar!!
Kram
Katarina(S) :-)

Karoline Sigoldson sa...

Jättefina kort! Jag måste också fixa något, maja slutar på sitt dagis nästa vecka...*ångest*
/Karoline

m sa...

Du är utmanad. Titta i min blogg för mer information. http://www.marajjahsscrapblogg.blogspot.com/

Sofie sa...

Du har blivit utmanad! Kolla min blogg för info...

Theresa/Tette sa...

Helt super fina kort! Fröknarna måste ha blvit jätteglada!