fredag 13 juli 2007

BOM - Min första LO

Igår på träffen fick jag äntligen gjort en sida till ett BOM-album. Jag var nyfiken på formatet 8*8 så en sådan LO fick det bli. Men oj, vad litet det formatet är! Mindre än halva ytan av en 12*12. Men det blir säkert fler sådana här iallfall. Det får bli att rota i gamla fotoalbum för nu för tiden fastnar jag sällan på bild :-)


*I väntans tider* 8*8
RM och jag (till höger) går i väntans tider. En månad senare tittade RMs lilla tjej ut och ytterligare en månad senare så tittade min lille kille ut. Och vips, så fyller de nu två år!!!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Jättefin jö, härliga färger. Jag älskar att scrapa 8*8!!

Scrapsystrar sa...

Den var riktigt snygg i bloggformat också minsann.:-) Blev också lite sugen på att försöka göra något lite mindre album så småningom... Kram Å

Anonym sa...

Tyckte den var supersnygg! syntes inte att det var 8*8, tycker många 8*8 lo brukar se så kompakta ut men din såg luftig o fräch ut med det färgvalet...

Scrapsystrar sa...

Jättefin!! Nu måste du ta mer foton på dig själv, kanske med din blivande kamera?! ;-)
Kram!! Katarina

Lisbet sa...

Tittar in via scrapsystrar...
Enkel och så snygg LO - jättebra.

Simmat sa...

Fin LO!! Kul att föreviga magen...
/Jennie