söndag 29 juli 2007

FYRA nya LOs...

... blev det igår. Två blev jag nöjd med, vilken den ena är en SWE-blogg-utmaning och inte kan visas och den andra funderar jag på att skicka till scrapbooking mm. Alltså delar jag bara med mig av mina två som jag inte blev så nöjd med, varav jag börjar med den ena ;-)

Jag har bestämt att göra nån ändring på denna men vet inte riktigt vad. Snälla, tala om hur jag kan få den bättre! Kan dystert tillägga att klockan sitter som berget :-( Ska jag ta bort fågeln? Nä, det är kanske bara klockan jag retar mig på???


*Rosor i Björlanda*

12 kommentarer:

Sofie sa...

Förstår inte vad du inte är nöjd med! Super nice!

Malin sa...

Knasbolla den e ju jättefin!!!

Lotta sa...

Hur du ska få den bättre??? Men du, den är ju kanonfin som den är :)

Örnen sa...

Hallååååå?!?! Hade jag gjort en sådan LO hade jag varit hur j-la nöjd som helst! Me lika a lot!

Erica sa...

Tack snälla ni men det är verkligen något som stör mig. Fotoraden nertill lutar för mycket tror jag. Klockan ska fetbort och fågeln är tveksam. Hmmm... tyvärr är det bara fågeln jag kan göra nåt åt.

Scrapsystrar sa...

Hi hi hi, du e rolig du. Tycker den är jättefin! Så jag tänker absolut inte hjälpa dig att ändra den, så det så! ;-) Finurligt tema, häftigt med de gula blommorna, fina färger osv. Lyssna nu på "oss som vet" och släpp det där med att ändra den.;-) Kram ÅsaB

Anonym sa...

Nä, jag kan tyvärr inte hjälpa dig med detta - tycker den är supersnygg (det är så fint med många kort och så ngt i svartvitt). Jättefint!

Anonym sa...

Halloj!! Instämmer med tidigare talare, den är verkligen superfin. MEN, jag förstår ditt dilemma, är man inte nöjd så är man inte liksom. :-)
Prova att ta bort fågeln, alternativt flytta ner den. Det tror jag gör att luckan mellan rubrik och text inte blir så tydlig.
Ja, det är alltså bara ett tips från mig...Är ju verkligen ingen expert, men tycker att det är spännande att klura på sånt här.
Är sååå nyfiken på resten av alsterna men får väl vara tålmodig...
Kram!!

Marie sa...

jag tycker den är hur snygg som helst! så läckert med ett av de små fotona svartvitt.

Erica sa...

Tack snälla, snälla ni! Nu är fågeln borta och det blev mycket bättre!!! Tack Katarina!

Ann Parknert sa...

Jag skulle vilja se hur det såg ut om du vred den nedre fotoraden åt andra hållet, alltså snett uppåt istället! Som det ligger nu så pekar motiven ut ur Lo:n, bort från temat. (Det är en sån där layout-grej jag lärde mig på media-utbildningen för hundra år sen. ) Det går kanske inte att ändra om nu klockan sitter som berget, men vad tror du om det annars? :-D

(Favvis)Maria sa...

Jag tycker den är jättefin! Gillar dom där maskrosorna.. Men jag tror att det kan va som du säger med klockan... Den passar nog inte riktigt om man nu ska säga vad man tycker.. men hade du inte sagt nåt så hade jag nog inte tänkt på det...
ha d bra!