måndag 30 juli 2007

Och så den andra...

... som jag inte riktigt blev nöjd med. Egentligen är jag nöjd men jag skulle vilja flytta ner titeln under fotot, men där har jag redan skrivit för hand. Dumt! Jag ville ha LOn enkel och ren med fokus på fotot och det tycker jag att jag lyckades med iallafall :-) De bruna bokstäverna syns tydligare i verkligheten än de gör här. Men jag kanske ändå borde måla de vita?

Och tack snälla ni för alla snälla kommentarer om mina andra LOs!!!


*liten på jorden men stor i mammas hjärta*

3 kommentarer:

Scrapsystrar sa...

Den är jättefin tycker jag!!
Vad är det för papper du använt? Är blomman en del av pappret eller en dekoration?
Kram/Katarina

Erica sa...

Tack! Det är ett papper som jag klippt ut runt blomman. Fråga mig inte vad det heter för det vet jag inte :-)

Malin sa...

Å denna ska du absolut vara nöjd med!!!
Deb är så harmonisk å mild, å fotot e underbart!!
Nu e vi pålandet å myser :)
Ha det så bra Kramisar Malin!