lördag 7 juli 2007

No more houseofpaper!!!

Grrr... jag är så himla arg på houseofpaper.com. Gjorde en beställning där den 5 maj och betalade mina $70 direkt.
Tror ni något paket har kommit? Såklart INTE!!! Grrr...
Och tror ni jag får svar på mina mail? Såklart INTE!!! Grrr...
Jo, ett mail har jag fått svar på, för en månad sedan! Då skrev hon att paketet skulle skickas på lördag. Men ordern är fortfarande inte completed i min orderhistorik. Öhhhh... finns det bara lördagar vissa månader i USA??? Nog för att de är konstiga over there...

Halvsjuk, gnällig och trött säger jag godnatt! Och lovar mig själv att aldrig mer handla därifrån!!!

1 kommentar:

Scrapsystrar sa...

Usch, vad kasst!! Det är ju mycket pengar dessutom... Då vet man att det inte är någon idé att ge sig på "utlandsnätshopping" då..
Kram!KatarinaS