fredag 6 juli 2007

På benen igen...

Vilken pärs! Blev magsjuk natten till igår och har stått på knä över toaletten i otaliga timmar. Nu är jag dock på benen igen, om än något matt. Förutom att jag är glad över att nästan vara frisk så är jag glad över att nya numret av Scrapbooking mm kom i lådan idag. Jag är så himla glad och stolt över att de valt min layout till omslaget!!! Som om detta inte vore nog så har jag fått iväg två beställningar idag. En från nickans-scrapp och en från stellas.se. Dessutom fick jag en avi igår från Scrapbodan.

Vem säger att man inte blir lycklig av att shoppa???



Jag vill passa på att gratulera Ullis till Årets Scrapbookingmästare 2007. Du gör fantastiska layouter!

Sen vill jag gratulera mina träsktrollskompisar Maria och Eva till era placeringar i finalen. Duktiga tjejer!!!

5 kommentarer:

Scrapsystrar sa...

Måste börja prenumerera på den där tidningen. Jag vill också ha den först av alla! :-) Skönt att det inte verkar ha varit någon långvarig magsjuka. Kram på dig och grattis igen till att du blivit "omslagsbrud"! /ÅsaB

Erica sa...

Åsa - Jaha du, vill man ha tidningen först av alla så ska man INTE prenumerera! Jag fick min tidning först idag och igår, eller kanske till och med i förrgår, kunde man hitta den i butiken.

Det känns fint att vara omslagsbrud. Fick nyss ett erbjudande från Slitz också. Det är mycket nu... ;-)

Malin sa...

Tjoho:)
Måste masa mig iväg å köpa tidningen nu när det e sånna sötisar på, å du jag ser fram emot slitz nummret ;)
Får man va med på ett litet hörn eller, blek å otränad som man är *asgarv*

Jag har med fått paket, från storyhouse, synd bara att jag e så attans trött så jag inte orkar göra nått med allt underbart:(
Men nu e det semester tjohooo!!!!
Kramis Malin

Anonym sa...

Hahahaa! Vad kul du är! Jag väntar bara på när du skall sitta i TV4:s morgonsoffa som Skumpis, med underrubrik "scrappingexpert och utvikningsbrud". Hohohoo!
Men stackare som varit magsjuk!Skönt att du é bättre.
Vi börjar väl vid 9 på torsdag eller? Ingen sovmorgon, A vaknar ändå vid 6 numera!
Kram!
Syster K

Claudia79 sa...

grattis till att de valt din LO till omslaget!!!:-)