måndag 2 juli 2007

Äntligen scrappat!!!

Ja, äntligen har även jag fått scrappat! Det känns som evigheter sen sist. Den här LOn är från sonens första dag på dagis i november förra året. Fröken Malin är min scrapkompis och hon har godkänt att jag publicerar henne. De andra fröknarna har jag inte frågat så de maskerar jag.
Journalingen har jag häftat fast efter det att jag fotade. Tyckte något saknades och det blev mycket bättre. Är dock för lat för att fota om :-)


*Tiden inne för dagis*
Vit Bazzill
Mönstrade pepper från SEI och Scenic Route.
Ghostclock från Heidi Swapp
Alfabet från KI Memories

13 kommentarer:

Malin sa...

Perefkt!!!!!

Hävdar genast att vi borde få ha den hängandes på dagis:)!!

Anonym sa...

Haha, Malin har en poäng där; klart den ska hänga på dagis!

Gillar jättemycket; du är så bäst!
Kram
Annika

Erica sa...

Haha... DT på dagis, det vore nåt det ;-)

Anonym sa...

Supersnygg!!

Örnen sa...

Snygg!! Gillar klockan supermycket!

Scrapsystrar sa...

Jättefin LO! Och vilka läckra bokstäver! Känner att det verkligen börjar bli dags för vår träff nu så du får demonstrera alla grejer du har, typ piprensare och annat häftigt som jag inte visste fanns i scrapvärlden.:-) Nedräkningen kan börja. Kram ÅsaB

Lotta sa...

Vilken härlig LO och kul att scrappa om första dagisdagen......Skulle kanske ta med kameran till dagis nästa gång och låta den gå varm ett tag.....Gillar att klockan....

Anonym sa...

Hur fint som helst! Gillar speciellt bokstäverna :-)

Simmat sa...

Kanonfin LO!!!
/Jennie

Scrapsystrar sa...

Superfin! Vad kul att du fått lite tid över till scrapping! Det är du värd. Älskar bokstäverna!
Kram! /KatarinaS

Karoline Sigoldson sa...

Vilken fin LO! :-)

Erica sa...

Va kul att ni gillar bokstäverna! Det var nämligen ett felköp :-) De har husdjurstema och de enda husdjur jag har är bananflugor ;-) Får se när jag får användning av de bokstäver som har fiskben på sig :-D

SasSa sa...

Men så fin!!! Fräcka bokstäver och klockan var ju bara för häftig.
Kram SasSa