måndag 30 juli 2007

Skam den som ger sig.

Ibland har jag lite svårt att släppa saker jag inte är nöjd med och därför kunde jag inte få in "Rosor" i albumet förrän jag gjort något åt den ;-) Nu har jag efter lite klurande och lite tips ändrat på den och jag känner mig MYCKET nöjdare. Eller vad säger ni om förändringen? Ni kan se den "gamla" två inlägg ner i bloggen. Kom ihåg att ärlighet varar längst! ;-)


*Rosor i Björlanda*

Ps: Jag fick bort klockan med en vass kniv :-D Den alltför sneda fotoserien var det dock inte lönt att försöka flytta på eftersom den ena maskrosen sitter fast med lim.

2 kommentarer:

Scrapsystrar sa...

Jaa, nu blev den kanon!! Önskar att jag var lika noggrann som du, resultatet blir ju alltid så bra då! :-)
Kram! Katarina

Anonym sa...

blev jättebra med maskorosor även till vänster, saknar den lilla fågeln bara :-D men den blev definitivt bättre nu