onsdag 27 februari 2008

Delad glädje

Sista layouten på lager. Får se om jag får något mer scrapryck :-) Titeln skulle egentligen vara Delad glädje är dubbel glädje men jag fick spatt på sammetbokstäverna som inte fäste. Jag var tvungen att limma fast dem. Grrr...

Fotot föreställer sonen och hans dagiskompis tillika föräldragruppskompis. Föräldragruppen träffades på en rolig lekplats i november förra året. Det är så himla kul att se hur stora alla barnen blivit sen första gången de sågs för 2,5 år sedan.

Idag ska jag lunchbowla med en kompis. Det ska bli så himla kul och jag är laddad till tusen. Skulle jag mot förmodan ;-) förlora så har jag ju graviditeten att skylla på. Fogar är inte att leka med ;-)


*Delad glädje* 12*12

4 kommentarer:

Scrapsystrar sa...

Superfin! Grymt snygg färgkombination och det är ju hur fint som helst med mönstrat papper som bakgrund! :-)
Kram/Katarina

Anonym sa...

Superfin! Antar att det är mössan du matchat med.;-) Kul att se att det blir så snyggt med ett randigt mönstrat papper som bakgrund. Det ser man väl inte så ofta. Måste testas! Hoppas du spöade kompisen i bowling rejält!:-) Kram Åsa

fraise sa...

Men vad du scrappar mkt! Härligt! :-) jag scrappar ootroligt mkt numera, högarna med LOs bara växer. *s* Jag har oxå haft problem med thickers som inte fastnar, Chippisar o filt måste limmas fast. *morr* Ha de gott och scrap on baby! :-D

(Favvis)Maria sa...

Jättefin LO! Dom papperna har jag med.. kanske man ska använda snart=) Ha en bra dag!