lördag 16 februari 2008

Du, morfar och två fästingar

Scrapsyster Katarina frågade i ett inlägg om dekorationer och jag blev påmind om att jag varit dålig på att använda dekos det senaste. Ändring, tänkte jag och dök ner i blomlådan, där jag sällan är på besök. Nu har jag fått min dos av dekorationer för en bra tid framöver ;-)

Vad som inte syns på bilden är att fotot är ganska gult av alla smörblommor. Mina gula dekos är alltså inte lika malplacerade som de ser ut ;-)


*Du, morfar och två fästingar* 12*12

Vill också säga GRATTIS till Heléne till din ljuvliga son!

5 kommentarer:

Scrapsystrar sa...

Lövli!! Verkligen snyggt med alla blommor!!Fint foto också! Gillar verkligen de små "bulliga" filtdekorationerna.:-)
Kram/Katarina

Scrapsystrar sa...

Håller med syrran, den är superfin! Vad häftigt att man kan ösa på med dekos på det viset och ändå lyckas få fotot i fokus. Och jag är också lite sugen på de där filtblommorna. Ha det gott! Kram Den andra systern

Anonym sa...

Visst är det kul att ösa på ibland! Resultatet är skitfint! Pardon min svenska...har du hört ngt av Malin nyligen?
Kram
Annika

Anonym sa...

Angående Let´s dance, jag kan bara inte SE hela programmet för vissa är så himla pinsamma när de dansar. Dock vill jag ju se hur det går så jag kollar de första sekunderna på dansen och sen på juryns omdöme. Alldeles lagom för mig.;-) Kram Åsa

Anonym sa...

Vilken härlig blomsterprakt! Man känner sommarkänslan strömma från bilden *känner längtan efter ljumma sommarkvällar vid grillen vakna*

Kramar