tisdag 5 februari 2008

Din första ridtur

Foton från Borås djurpark förra sommaren. Jag är egentligen inte så säker på om det verkligen är första ridturen eftersom jag har för mig att han red med sin pappa i Slottsskogen innan dess. När jag inte var med!!! Hur kan man göra så viktiga saker utan att mamma är med??? ;-)

Skrev journalingen på datorn igen för första gången på läääänge. Förr gjorde jag alltid det men jag har blivit lat samt accepterat min handstil ;-) Men det får bli mer journaling på det här viset framöver!


*Din första ridtur* 12*12

5 kommentarer:

Scrapsystrar sa...

Shit vilken modig kille! Jättefin layout. Remsor sådär och "ramarna" runt fotona måste jag lifta! Naturligtvis räknas inte en aktivitet om inte mamma är och KAMERAN är med.;-) Kram Åsa

Susanne H / snuffehar sa...

Vilken härlig LO. Gillar blomman massor. Var kommer den ifrån?

fraise sa...

Ser att du kan bocka av första ridturen från "måste-göra"-listan nu. :-) Min LO blev så jädra ful så jag tror jag måste göra om den... eller rädda den på ngt sätt iaf. Härlig LO! ha det gott! :-)

Anonym sa...

Jaha, den tror jag bestämt att jag har kvar att göra! Jättesnyggt med rosa och svart! Kul att du är igång igen...

Har du vant dig vid ljudböcker? Jag älskar det! Skulle aldrig orka jobba som städkärring om inte de fanns! Kram
Annika

Scrapsystrar sa...

Jättefin LO! Gillar att du matchat papprena med V's kläder, väldigt effektfullt! Är det kul att scrappa nu igen? :-)
Kram/Katarina