onsdag 6 februari 2008

Sommar i Stockholm

Här kommer en LO på temat kompisar i Stockholm. Jag har säkert 40-50 foton från resan på sonen och hans bästa kompis och lyckades iallafall få med 5 av dem på layouten. En ganska rolig LO att göra, men oerhört svårfotad pga att det inte finns någon "skäryta". Ni får hålla till godo med det här :-)

Jag kan verkligen rekommendera att byta lägenhet med en annan familj på semestern. Det är skönt att ha ett "hem" på kvällarna där man kan laga mat, se på tv och bara softa i soffan. Och toppen att barnen har leksaker, skötbord, matstol mm. En mycket smidig och billig semester!

Tack till er som vi bytte lägenhet med! Man ska aldrig underskatta scrapkontakter ;-)


*Ni två i Stockholm* 12*12

9 kommentarer:

Heléne sa...

Vilka mysiga kompisbilder och snygg LO! Vilken sprutt du fått på LO produktionen :-) Men jag tycker förståss att du ska fortsätta skriva journaling för hand ;-) BF är i morron och jag tycker verkligen att det är dags nu... Å andra sidan; Min sambo ringde just och berättade att Smulans bästa kompis på dagis har fått vattenkoppor!! Jeeez, vad ska vi göra om Smulan också får det nu!? :-o

jenn79 sa...

Åh vad snygg!!!!! Riktigt stilren *me like*

Men jisses vad märkligt det känns att se sitt hem med andra barn på bild :-D

Hur mås det?? Börja boa du!! Jag har inte börjat, eller jo, nu har jag handlat en fleeceoverall till bebisen iaf :-D

Kram

Scrapsystrar sa...

Jag tycker att det är riktigt snyggt med journaling som du skrivit på datorn. Men du har snygg handstil också! Här har du verkligen fått till det snyggt med många foton och olika mönstrat, vilket ju verkligen inte är det lättaste. Finfint!
Kram/Katarina

Scrapsystrar sa...

Snyggt! Gillar framförallt att fotona går från kant till kant på layouten. Ska nog se om jag kan testa det med någon av mina återstående collagelayouter.:-)På den här LO`n tycker jag faktiskt att det passade bäst med datorskriven journaling. Annars föredrar jag oftast handskrivet hur ful handstil man än har (vilket du inte har dock!). Kraaam Åsa

Susanne H / snuffehar sa...

Vilken rolig layout!
Låter som ett bra sätt att få en billig semester.

Anonym sa...

Men hej! Jag har ju glömt att svara på din fråga om hårfrisör...förlåt! Första gången klippte vi Joel på ett ställe som heter Clippercrazy på Seminariegatan. Där finns en bil och en motorcykelstol till ungarna som klipps...eller fanns ska jag väl säga, för jag vet inte om den finns kvar! Ska bara tilläga att lockarna som Joel hade, ungefär som Vilgot, aldrig någonsin kom tillbaks i samma omfattning! Märkligt, va! Kram
Annika

Och himla fin layout; gillar många bilder och grönt är en favorit!

Jenny sa...

Den där soffan känner jag igen, även om den inte är min ;-). Nästa gång ni kommer till Stockholm får vi se till att ses!
Och härligt att se nya lo's här hos dig, håller koll på dig!
Kram

fraise sa...

Jag är impad! :-)jag skulle aldrig lyckas klämma in sådär många bilder OCH journaling på en och samma LO! Och fint blev det.

Lisbet sa...

Hej hallo..
Hos dig har jag nog inte varit förr men har stannat till och tittat på dina alster. Har rattat in sportradion på radion, skaffat mig en stor kopp kaffe och tänker medans jag lyssnar på Skidskyttet surfa runt och infånga lite inspiration från scrappare.