lördag 23 februari 2008

Och en lift till...

Den här LOn har jag liftat från Jenny som i sin tur gjort sin LO efter en skiss från Veckans skiss. Min layout är den första layouten i bebisen i magens album. Efter lite fundering så fick det bli i formatet 12*12.

Även denna layout är fotad inomhus då det störtregnade ute. Måste fota om de här senaste layouterna plus att jag har två nya att fota. Igår scrappade jag faktiskt en LO till Let´s Dance *fniss* så det blir nytt i bloggen ett par dagar framöver igen.


*Ultraljud*12*12

7 kommentarer:

Scrapsystrar sa...

Vilken underbar journaling! Den säger liksom allt! :-)Layouten är också jättefin och jag gillar aatt du användt mörka färger. De "stör" liksom inte fotona, som ju verkligen skall vara i fokus här!
Så jag hade rätt i frågan vi diskuterade senast..?? Kände det på mig! Thihihi!
Ha en toppenkväll framför melodifestivalen!
Kram/Katarina

fraise sa...

Härlig LO! Så nostalgisk jag blir också... :-) Visst är det underbart att se sitt lilla knyte för första gången sådär?? :-) Hoppas allt är väl med Dig. Biggest hug to ya´!

Anonym sa...

Åh, vad underbart! Blir lite småavis, det finns inte mycket som slår att "se" sitt barn för första gången :-) Gillar att du gjort LOn lugn, det tar ingen uppmärksamhet från det viktigaste; bilderna!

Hoppas ni får en härlig fortsättning på helgen!

Kramar

Hanna sa...

Superfint,

Airspirit83 sa...

Väldigt fin layout :) Pappret bakom ultraljudsbilderna lyfte verkligen upp dom. :)

Scrapsystrar sa...

Håller med tidigare talare om att den mörka bakgrunden var klockren för dessa foton. Jättefin verkligen, och smart att du börjar scrappa om bebisen redan innan den kommit. Bra med ett litet försprång menar jag.;-) Och där ser du, det GÅR att scrappa till Lets dance!:-) Kram Åsa

Jenny sa...

Jättefin! Som alltid! Och vad mysigt med UL! Är faktiskt lite avis på grav men sen vill jag inte ha fler barn just nu så jag får väl hålla mig ;-)