måndag 28 april 2008

10 minuter av helgen

Fortfarande inte så mycket nytt att visa. Helgen har varit intensiv med Ponnyridning i Slottsskogen, premiär på Liseberg, IKEA-besök samt 8- och 66-årskalas. Inte undra på att man är helt slut när måndagen kommer.

Men det blev iallafall ett snabbscrappat kort till svärmor. Kortet gjordes på mindre än 10 minuter och jag kommer fortsätta med kort utan stämplar. Smidigt! Kanske kommer jag dock lägga ner lite mer tid ;-) Inget sensationellt kort direkt, men ändå trevligare än det köpta som åkte ner i lådan igen.

4 kommentarer:

Susanne H / snuffehar sa...

Visst är det ju alltid trevligare att få ett hemmagjort kort. Det behöver inte vara så avancerat tycker jag.

Scrapsystrar sa...

Enkelt, snyggt och stilrent, som det ska vara!:-) Nu har jag skickat framkallningsordern. Håll tummarna att vi får det i veckan. Om det är så att du har scrapgrejer du vill bli av med får du gärna ta med dem till träffen, så kanske man kan få köpa något...Alfabet har exempelvis alltid ont om och det du inte gillar kanske jag gillar...;-) Kram Åsa

Hanna sa...

Jättesnyggt o enkelt!

Malin sa...

Ååå me lajkiiiii :)
Ser så fram emot SÖNDAG!!!
Jippie!