onsdag 30 april 2008

Shopping!

Kunde inte låta bli, trots att min plånbok skrek NEEEEJ!!!. Var tvungen att ta en tur till stan idag för att fylla på pappershögen inför scrapträffen på söndag. Det blev besök på Papeterie, Format och In-ex innan jag var nöjd. Eller blir man någonsin nöjd???

Sen hade jag en stalker efter mig under min scrapshopparrunda ;-). Blev du nöjd med dina inköp?





Nu ställde jag in kvällens grillskiva pga regnrisken. Så nu vet ni, blir det strålande solsken ikväll så är det mig ni ska tacka.

Trevlig valborgsmässoafton önskar jag er alla!

6 kommentarer:

Scrapsystrar sa...

Jo tack jag är mycket nöjd med mina inköp jag med. Har redan hunnit med en och en halv layout med nya materialet. Dock får jag nog lugna mig nu för annars kommer det vara slut till på söndag;-(

Glömde väl säga det men jag tycker det vore mycket trevligt om du tog med sådant du inte vill ha längre. Jag tar med cash så jag kan shoppa av dig. Är man en stalker så måste man ju vara det fullt ut liksom.;-)
Kram Åsa

Malin sa...

Jaaa vi ses imorn!!!!!
Men buhuuuuuuääää mina saker från usa har fastnat i tullen så jag hann inte få dom :(
Så synd för jag har ju verkligen inga grejer ;)
*kjaaam*

annika5064 sa...

Hej!

Jag bangar morgondagen; dels har jag inte någon särskild lust för scrapping, dels för att vi ska på Villa&trädgårdsmässa och slutligen; måste ut och fotografera!!! Går ju Mikaelas Photoshopkurs nu i maj och den känns enormt viktig...

Aå, ni får ha en fantastisk dag och skapa duktigt!
Kram
Annika

Malin sa...

Lisa och Jag kommer vid elva:)

Anonym sa...

Åh, vad kul det var igår! Perfekt arrangemang! Precis vad jag behövde för att komma igång med scrappandet igen! Tusen tack för att du ordnade detta! Och tack för att jag nu är "bland de första med det senaste"....;-)
Kraaam!

Airspirit83 sa...

Vilka tjusiga papper :) Vad heter aafären som du hade varit på och hndlat allt? har de en hemsida möjligtvis?