måndag 7 april 2008

Sonen igen.

Ja, efter tips från några av er så tänkte jag att jag faktiskt vill ha en LO gjord av sonen i hans album. Jag hade inte tänkt sätta in den första i albumet utan ha den på väggen i hans rum. Alltså fick det bli en till och denna är snygg tycker jag! :-) Fler knappar så klart och alla på samma ställe. Jag får nog köpa fler knappar om han ska fortsätta scrappa. :-) Jag hjälpte till att få hans rubrik rak och sen satte jag dit en extra journalingruta som jag skrev på. Den här hamnar i albumet, tack för den idéen! Nu blir det inga fler layouter från sonen i bloggen :-) Å andra sidan kanske de är mer inspirerande än mina :-D Någon som vill lifta kanske? :-)


Av Vilgot 2,5 år

För övrigt så hittade sonen mina snöflingor i plast längst in i skåpet. De kanske kommer till användning nu när snölayouterna ska göras.

2 kommentarer:

Susanne H / snuffehar sa...

Det är en rolig idé att låta barnen få göra egna layouter också till sitt album. Det ska Klara också få göra.
Tack söta du för RAK-en jag fick i brevlådan idag. Det var gulligt av dig och vilken överraskning! Det var en massa fina saker som jag säkerligen kommer att använda.
Kram Susanne

Anonym sa...

har du fått nå svar på vart man får tag på punchinella? jag har iaf beställt från jommas lilla krypin, det finns under inkommande men man kan beställa redan nu :-D