fredag 4 april 2008

Partygirl!

Ibland måste jag påminna mig om att jag varit annat än en trött mamma. Att jag gjort annat än bakat bullar, hämtat på dagis och somnat framför Let´s Dance. Jag har faktiskt varit värsta partypinglan och fotot på layouten är taget på en jobbfest för 7 år sedan. Jag minns att när vi kom så mötte vi chefen och han sa "Nu kommer X och X, då blir det fest!" *s*

Tänker dessutom att barnen i tonåren kan behöva en annan bild av sin mamma än en tjatig morsa som sitter uppe och väntar om nätterna ;-)


*Partygirl* 8*8

3 kommentarer:

Scrapsystrar sa...

Shit vilken kanon-LO!! Gillar att den är så glittrig. Maken undrar om du kan sjunga?? :-)
Kram
Katarina

Scrapsystrar sa...

I LOVE IT! Mera sånt här! Läcker layout och härligt med det där rosa glittriga. Det enda jag saknar är "nu blir det fest"-kommenteraren även i journalingen.:-) Det är ju ett mycket gott betyg på en partypingla. Kram Åsa

Karoline Sigoldson sa...

Snygg!!!