lördag 12 april 2008

Snö och sol!

En av de härligaste vinterdagarna då vi bjöds på både sol och snö. Det händer inte ofta i den här delen av landet. Å andra sidan så börjar den här delen av landet få vår nu, träden knoppar för fullt och det blommar lite här och där. Ljuvligt!


En superenkel layout som jag gjorde mest för att jag ville ha ett par snöbilder till i albumet.
Jag tycker det är kul att variera less is more med ju mer desto bättre. Variation i albumen är viktigt för mig. Fast det kanske är så att det är man själv som tycker att man varierar sig medan andra uppfattar dem som lika och typsiskt "mig"?
*Snö sol underbart*12*12
Trevlig helg!!!

5 kommentarer:

Scrapsystrar sa...

Det var bra uttryckt, att variera less is more och ju mer desto bättre. Det inbillar jag mig att jag också gör, men som du säger man vet ju inte hur andra uppfattar det.:-) Superfina snölayouter och här syns din tanke om lite och mer i alla fall. Kram Åsa

Heléne sa...

Ååå va snygga du har gjort! Den med din farmor är superfin, färgkombon är så läcker!! Visst har du lyckats variera... det är viktigt att köra olika stilar tycker jag också.. Same, same blir ju bara tråkigt :-) Hoppas helgen har varit god, kram!

Anonym sa...

Japp, håller med om att variation förnöjer. Jag tycker att du varierar dig mycket, särskilt färgmässigt! Det är ett nöje för ögat att kika i i dina album! ;-)
Kram
K

Anonym sa...

Jag håller med! Du varierar dig! Jag gillar verkligen den med farmor...Kram
Annika

Karoline Sigoldson sa...

Jag håller också med...:-)
Jättefina LO:sar!
Angående förvaring... Besöker aldrig Gbg utan ett besök på Granit...;-)