måndag 21 april 2008

Publicerad

Idag blev min LO utvald att visas på SWE-bloggen. Den är gjord efter en skiss av Helene. Som om det inte vore en tillräcklig egokick så fick jag mail från Scrapbooking mm. att de ville ha med en layout som jag skickat in. KUL! De har velat ha tre av de fyra layouter jag skickat in så det lönar sig verkligen att skicka in om man tycker det är roligt.

Layouten nedan är till min BOM och visar ett foto på mina föräldrars hus, mitt barndomshem. LOn är i 8*8 och årtalet då huset byggdes saknas ännu. Jag TROR det var runt 1890 men jag är lite osäker och måste fråga pappa.



*Hemma* 8*8

8 kommentarer:

Anonym sa...

Den här LO'n är så himla fin!! KUL att du fått med ännu en LO i tidningen! Dubbelt grattis!!
Kram/K

Susanne H / snuffehar sa...

Jag gillar denna LO! Snyggt med allt det gröna och du har fått användning av de gröna cirklarna ser jag, kul.
Stort grattis till publiceringarna! Vad kul att komma med i tidningen också!

Pylle sa...

Tack så mycket för grattiset.
Grattis till dig som blev publicerad på swe, visst var det en härlig skiss. Jag älskar din tolkning av den så härliga färger ååå ja helt underbar helt enkelt. Kram på dig åå just ja såg att du frågat hos fnyz om hon fått paket från jommas, är det punchinellan du väntar på? jag fick mitt paket därifrån i dag.

Anonym sa...

hekjhej ja igår kom de punchinella till mig, hoppas du fått ditt idag åxå. tullen hade ju tagit hennes paket å inte meddelat henne att de fanns där så hon gick å väntade på besked medans de hade legat i över en vecka hos tullen :-/ det är sååå tråkigt som butiksinnehavare när sådan händer.

kramar

Jo sa...

Skitsnygg!! Å visst är det härligt med vååååår!!

Karin sa...

Grattis till publiceringen! Såg lo:n på swescrap. Den är supersnygg!

m sa...

Ja, visst är det lite vridet (vårt klimat alltså). Just nu är en jobbig tid tycker jag då det är kallt på morgnarna när vi går till dagis och varmt dagtid... knepigt.

Scrapsystrar sa...

Ja dubbelt grattis från mig med! Denna LO är verkligen en WOW-LO.:-) Superdupersnyggt med allt det gröna och cirklarna som liksom ramar in huset. Kram Åsa