måndag 21 april 2008

Shopping!!!

Jag gillar ordning och reda. Det kanske man inte kan tro när man kikar in i mitt stökiga småbarnshem, men jag trivs helt klart bäst när jag har har ordning och reda kring mig. Det gäller även när jag scrappar, och nu äntligen hittade jag ett ställe som hade mina scrapbookingalbum, Chatterbox postbound i mocca. Jag köpte på mig ett gäng så nu borde de, tillsammans med de jag redan har, räcka i flera år. Sonen får de denimblå albumen och bebisen får de gröna. Nu börjar jakten på refillfickor :-D



Våren är här med besked och det är underbart! Men det för med sig vissa bieffekter; mindre scraptid! Kvällarna och helgerna tillbringas ute och man tackar inte gärna nej till att grilla för att scrappa ;-)

Ha det gott i vårvärmen!!!

2 kommentarer:

Jenny sa...

Såg din lo på swebloggen! Den var superhärlig! Grattis till publiceringen :-D

m sa...

Ååå, vad roligt att du hittade dem. Vem hade dem då?
Snygg layout om ditt barndomshem. SÅ mysigt med grönt!