fredag 25 april 2008

Vår!

Nu är våren här och jag har noll tid till scrapping. Egentligen har jag massor av tid just nu, men jag förstår inte vart den tar vägen. Igår ägnades iallafall hela dagen åt uteplatsen. Jag handlade jord (500 liter !) och blommor och planterade och skurade. Idag hjälpte sonen till att vattna.




Idag somnade han tidigt och jag funderar på att städa bland scrapprylarna. Fixa och trixa lite inför nästa helgs scrapträff. Har även köpt en låda där jag tänkte samla sonens scrapprylar. Inte för att han har några egna, bara de gamla gräsliga grejer som ligger i mina gömmor, och inte borde ligga där längre *s*. Fast jag får nog köpa en förpackning knappar till honom iallafall.

1 kommentar:

Heléne sa...

Klart grabben ska ha knappar! Jag undrar också vart tiden tar vägen, den försvinner overkligt snabbt... Härligt med vårrustad uteplats, det ser fint ut och vilket härligt foto :-) Hoppas allt är gott och väl med er! Kram!