lördag 8 mars 2008

2006 i bilder

Framkallade ett foto innehållande ett foton från varje månad under 2006. Kul att se hur sonen förändrats från en bebis på 6 månader till en liten pojke på 1,5 år.

Pillade lite längre tid på den här layouten och blev också mer nöjd än jag blivit tidigare. Den gör sig bättre i verkligheten då blinget på fotot blingar. Jag ber om ursäkt för den sneda fotograferingen, LOn höll på att blåsa bort när jag skulle fota den. När kommer våren? På riktigt?


*2006* 12*12

8 kommentarer:

fraise sa...

Howdy stumpis! ;-) Vilken fantastisk LO!!! Älskar piprensarna! Jaa- ALLT!!!!

Scrapsystrar sa...

Helt LJUVLIG!! Love it!!Kul att du själv blev nöjd oxå! En toppenidé att scrappa ett foto från varje månad.
Måste ses och scrappa snart igen! :-)
Kraaam!
Katarina

Anonym sa...

Sådana här layouter tycker jag är jättekul! Att se förändringen från månad till månad. Hade en tanke på att göra en sådan för varje månad, med bilder från den månaden; det sammanfattar ju läget bra! Men jag har inte gjort det ännu...snygg i alla fall!
Kram
Annika

Lisbet sa...

Nu är jag ute på bloggrunda igen. Passar på innan friidrotten börjar. Känner att jag behöver inspiration så jag tittar in på din sida för att fylla på inför veckan.
Så söt LO

Ha en skön vecka

Karoline Sigoldson sa...

Jättefin LO! Jag tycker också det är kul att se hur de små liven förändras. Har tagit sådana på Maja också och det är ju jättekul att ha.
:-)

Scrapsystrar sa...

Aaah, vad härlig den är! Förstår verkligen att du är nöjd. Coolt att "våga rosa" också. Kram Åsa

SasSa sa...

Oh så snygg denna var och de andra collage layouterna med! Gillar massor. Kul idé med ett foto för varje månad och att man ser förändringen. Sen kan ju rosa aldrig bli fel, även om det är en pojk.
Ha de gött!
KRam SasSa

Anonym sa...

Me like..:-) Så snyggt med svart och rosa. och hur du har gjort titeln kommer jag garanterat att lifta, jättesnyggt! Blir sugen att sätta mig och scrappa när jag ser den här..:-)