söndag 30 mars 2008

Mässinköp

Jaha, då var mässan över för denna gång. Förväntningarna är så höga innan att det nästan blir ett antiklimax när man väl är där. Inte alls den berusning jag önskat mig. Hade heller ingen önskelista, mer än plastfickor, och jag blev överlycklig när jag hittade en packe 12*12 som passade mina Chatterboxalbum. Trots nästan inget i shoppingkassarna gick jag ut från mässan drygt 1000 kr fattigare. Fast det inkluderar inträde och DYR fika med trevliga tjejer (malin.d, annika5064, Camasunary och Marajjah). Kvällen avslutades med en supertrevlig middag med malin.d på EAT. Mycket trevlig kväll!!!


Foto på mina mässinköp. Har ett roligare foto på mina fikakompisar men jag har inte frågat dem än dom de vill bli bloggade :-)

7 kommentarer:

Karoline Sigoldson sa...

Åh, låter så kul...
Jag skulle kommit ner idag egentligen, men det blev inställt.:-(
Men snart så ska jag åka ner och ta en hel helg med shopping och slappa... Då säger jag till, så vi kan ses!
:-)

Anonym sa...

Haha, du får gärna lägga ut för min del! Kul att ses igår, vi får ta en träff snart!
Kram,
Annika

Karin sa...

Så härligt med mässa. Längtar till Helsingborg på lördag!! Gillar din Hobby-LO mycket.

Hanna sa...

Åh, vad mycket fint du shoppat.Jag blir så avis på er som har möjlighet att gå på mässa, finns ju inget roligare. Här får vi nöja oss med nätshopping,man missar nog en hel del fina saker när man inte ser dem live.

Susanne H / snuffehar sa...

Ser ut som om du gjort en del härliga inköp i alla fall. På lördag ska jag på mässa i Hälsingborg. Kul ska det bli!!

Åsa (asali) sa...

ååååå rosa Rootbear float!!!! Var hittade du dem????? Jag bara älskar dessa o i roooos a sen =)
Vill ha, vill ha!!! =)

Kram

Scrapsystrar sa...

Kul att se vad du shoppade! Jag håller med dig om att förväntningarna brukar vara höga på mässan. Tråkigt att jag och syrran inte hann köa, men vi får synas snart. Vill ju gärna ha den där "grejen" du ´sms:ade om. ;-)
Kram/K