torsdag 6 mars 2008

Nya foton!

Idag kom posten med nya foton!!! Jag har kommit på att det är roligare att skicka efter få foton ofta än att göra stora beställningar. Fotona blir på något sätt gamla och tråkiga när de ligger i "att-scrappa-högen", så det är ingen idé att göra den för stor. Idag kom foton till kanske 8-9 layouter. Ska göra något riktigt snyggt ikväll, kanske något så här snyggt ;-) Allvarligt talat, de här tre layouterna är nog de vackraste layouter jag någon gång sett! Hur gör människan??? *grön av avund* :-)

Jag bojkottar som sagt var POSTFOTO och den här gången blev det Fujidirekt. Blev lite snopen då det låg fyra försändelser på hallmattan vid lunch. Hmmm... Men det låg iallafall ingen reklam i och de tar bara 30 kr i frakt mot Postfotos 60 kr. Alltså ingen vidare vinning för miljön men åtminstone för plånboken ;-) För ca 20 normalbilder och 3 förstoringar (15x22) fick jag betala 80 kr.

3 kommentarer:

Scrapsystrar sa...

Ja hur gööör hon, maken till vansinnigt begåvad människa får man ju leta efter, *också grön av avund*. Enda likheten jag har med henne man är väl förnamnet.:-) Jasså du fortsätter att få hem fotoförsändelser. Jag tänkte jag skulle kolla upp det där med att skriva ut själv, alla andra gör det ju, verkar det som, och de är så nöjda...Hm.. Kram Åsa

Heléne sa...

Namnjakten går vidare! Vi letar fortfarande efter det perfekta namnet, just nu är det en salig blandning av coola, knäppa, traditionella och vanliga fina namn på vår lista. Inte lätt det här med pojknamn... hur bar ni er åt? ;-) Brunt är väldigt poppis här också nu... Plutten är en liten myskorv i sina bruna plyschbyxor! Jag trodde att jag skulle klä mina barn könsneutralt, men hoppsan så fel jag hade + att jag hade nog inte räknat med att lilla fröken skulle ha så starka åsikter om sina kläder så tidigt... Idag köpte jag iaf ett par ärtigt gröna stövlar som fick godkänt av Smulan :-)Hur har du det med magen? Tror ni fortfarande att det är en grabb? Hoppas du mår bra! Kram H.

annika5064 sa...

Hej! Hoppas du och magen har det bra! Vill önska dig en skön helg! Kram
Annika