tisdag 25 mars 2008

Ljuvliga snö!

Vad underbart det är att vakna och se snöflingor stora som handflator segla ner utanför fönstret. Nog för att snön hade passat bättre runt jul, men snö är snö och jag är glad för att den kom till sist.

Här kommer en layout till min BOM som jag gjorde i veckan som gick. Får se om jag hinner fler i veckan som kommer. Tänkte att jag skulle omvandla mina två rese-LO i 8*8 till 12*12. Och sen måste jag ju faktiskt göra en inventering inför mässan på lördag.

Fotograf: ÅsaB :-)


*Äntligen en hobby* 8*8

8 kommentarer:

Scrapsystrar sa...

Åh riktigt snyggt! Häftigt med det där prickiga "bandet" på layouten OCH fotot. Och väldigt snittsigt foto måste jag säga...;-) Kram Å

Karoline Sigoldson sa...

Vad snyggt! Gillar färgerna och allt, ser så snyggt ut ihop liksom...:-)

Anonym sa...

Vad snyggt! Och vilken bra idé att scrappa om, den får jag nog härma...ses vi på lördag? Vet du om Malin ska dit? Kram
Annika

Ps Sparkar han något ännu?

tweedy sa...

Tjusigt! Coolt att återanvända så mycket som syns på fotot!

Nej, det blir nog ingen mässa för mig i helgen. Vi har besök av kompisar fråm Karlskrona.

Unknown sa...

Vilket fint sätt att visa det man älskar att sysselsätta sig med :) Från inlägget ovanför om deklarationer så säger jag bara så här: Svartis! Precis vad jag är. Ska själv på mässa och scrappträff nästa helg i Luleå. Ska bli kul att träffa folk som har samma intresse som en :)

Airspirit83 sa...

Inlägget tidigare är av samma person så att du vet... :)

Scrapsystrar sa...

Verkligen en kanon-LO!!Så coolt att du använt samma band som på LO´n på fotot! Du är så kreativ! ;-)
Kraam/K

Sofias blogg sa...

underbar!!fint med turkost och brunt ihop.