fredag 7 mars 2008

Scrappat!

Igår scrappade jag ett collagefoto från 2006 och blev riktigt nöjd. Idag har jag scrappat ett collagefoto från 2007 under alla de tusen reklampauser som Let´s Dance underhöll oss med i kvällens program. Layouterna kommer snart i en blogg nära dig ;-). Nu ska jag sätta mig och hoppas på att Danny får lämna Let´s Dance :-) Sen är det läggdags. Sambon är ute och jag har erbjudit honom sovmorgon (för en gångs skull), vilket antagligen betyder att min dag börjar 5.00 *snark*

Och dagens i-landsproblem. Jag ÄLSKAR verkligen mina snygga Chatterbox postboundalbum, MEN... de är så HIMLA jobbiga då man gör en layout med ett gammalt foto. Nu måste jag antingen skruva upp albumen och flytta plastfickor ELLER flytta på ca 90 layouter en och en. Shit alltså!

Och är det någon som vet var jag kan få tag på dessa album i mockaimitation? Nu hittar jag bara manchesterimitation. Hmmm...

Bild lånad från ScrapAddicted

1 kommentar:

Scrapsystrar sa...

Öh, Danny ska väl inte åka ut! E du go eller?!;-) Ut med grisbonden istället! Nåväl, jag kan tyvärr inte hjälpa dig med albumproblemen. Men jag önskar dig en trevlig helg ändå.:-) Kram Åsa