måndag 17 mars 2008

SNÖ!!!

Så alla barn, nu kan ni sluta skicka önskelistor till tomten och istället skicka dem till mig. Jag kan göra en LO om att godis bara äts på lördagar och VIPS så är det tillåtet resten av veckan ;-)


Ja, Jag är övertygad om att det var min snöfattiga LO som gjorde susen. Snön kom!!! Bättre sent än aldrig! I morse gick vi upp extra tidigt för att hinna med att leka ute i snön innan dagis. För i den här delen av landet brukar snön inte bli långvarig. Men nu verkar det faktiskt som det blir lite snölek även efter dagis. Tjoooohooooo!!!

3 kommentarer:

Scrapsystrar sa...

Är det ok om även vuxna skickar sina önskelistor till dig...?;-) Jag är väl inte så överförtjust i att det snöat, men man får väl glädjas för barnens skull. Förresten har V en väldigt cool mössa tycker jag. Den kommer väl scrappas?! Ha det gott!/Åsa

jenn79 sa...

ja, tänk att det blev lite snö ändå :-D!!

Jag drömde inatt att vi bytte lgh igen och vi var både två höggravida (hur det nu gick till, för jag tänker då ploppa ut min i april/maj)... Resan blev ingen hit för bebbarna bestämde sig för att titta ut.... Undrar om jag börjar bli nervös??

Ursnygga Lo´s du gjort föresten!! Och hoppas ni mår bra!!

Kram

Susanne H / snuffehar sa...

Härligt med lite snö i alla fall även om jag tycker det kan bli vår på allvar nu. ;o)
Du har blivit utmanad i min blogg.