tisdag 4 mars 2008

Spirrdagen

Scrappat en layout idag medan jag frostade av frysen (samtidigt som skatorna festade loss på maten på uteplatsen). Jag har inte riktigt vant mig vid att en layout nu för tiden bara tar en knapp timme att göra. Jag har inte längre inspiriation att sitta länge med en layout och klura på finurliga detaljer. Detta är både positivt och negativt, jag blir inte lika nöjd med layouterna, men jag får fler gjort.

Fotot är från oktober och spirrdagen på Liseberg. Sonen åker vikingabåtarna med en av sina kusiner.


*Kusiner* 12*12

4 kommentarer:

Karoline Sigoldson sa...

Vilken fin LO! Åh, vad kul att åka till Liseberg...
Jag vill också att det ska gå fort, eller det är nästan ett måste ibland om man ska hinna scrappa överhuvudtaget... Det kan kännas sååå tråkigt.
Men du gör jättefina LO:s i vilket fall...
:-)

Scrapsystrar sa...

Jättesnygg LO! Gillar att du matchat två olika "typer" av mönstrat sådär. Jag har nästan blivit tvärtom, jag tar längre tid på mig att scrappa numera. Eller rättare sagt jag låter dem ligga framme för beskådning ett bra tag och kommer på något jag kan lägga till efter ett tag. Det gjorde jag aldrig förr, då var jag klar när jag klistrat fast rubriken typ.:-) Kram Åsa

Susanne H / snuffehar sa...

Ibland blir det enkla minst lika nyggt som det mer arbetade. ;o)
Denna LO var trevlig.

Kram
Susanne

Scrapsystrar sa...

Jättefin! Visst är det skönt att det inte tar så lång tid att scrappa alltid. Man blir ju lite nöjd när albumen fylls på...:-)
Kram/Katarina