måndag 10 mars 2008

Sista kollagelayouten

Fick åter igen använt ett mönstrat papper från stenåldern. Tänk vad många skumma papper man köpt på sig. Och tänk vad man betalt för dem. Nä, tänk inte på det!!!

Skulle varit mer nöjd med layouten ifall bokstäverna hade varit klarröda, men jag hade inga sådana. Det ska absolut inhandlas på mässan.

Börjar så smått längta efter bebis när jag ser fotot på nyfödde sonen. Tänk att man har en ny liten gris i famnen om ett par månader. Jag är skräckslagen och överförtjust!!!


*Året 2005* 12*12

6 kommentarer:

Jenny sa...

Vilka härliga fotokollage du gjort!
Oj ja vad stålar man lagt ut på papper man inte vill använda nu, bäst att förtränga det!

Jo sa...

Är collagen på 15x22? De är jättefina, tror att jag ska sätta mig nu när lillskruttan är lite snuvig och febrig och göra några collage själv att skicka på framkallning. Risken finns att det oxå framkallar ett beroende. För det blir ruskigt fint.

Och nu är det inte så långt kvar tills man får hålla en sån liten gos igen nä... Å jag läängtar oxå. Skräckblandad förtjusning... som sagt.

Scrapsystrar sa...

Tycker det mönstrade är supercoolt, kanske för att det har precis samma färg som vårt köksgolv..:-) Jättefin LO (som vanligt). Ha det gott! /Åsa

Karoline Sigoldson sa...

Snyggt! Jag tycker det blev jättebra med den färgen på bokstäverna. Jag hade nog inte gillat rött lika mycket, fast det är ju en smaksak, och rött hade ju passat det med...blablabla...:-)
Det där med papper som aldrig används...nej det är nog bäst att bara förtränga...
:-)

Anonym sa...

Ja jösses vad mycket papper jag har sedan förr som jag försöker använda med blandat resultat, gillar din stil skarpt. Kommer tillbaka en annan dag!

Airspirit83 sa...

Vilka härliga bilder och alster som du har gjort för barnen för de år som har gått :) Är superförtjust i alla dina papper :D Från vilken affär skaffar du mest material?